Alone

Alone


 

Cm Fm

توی اون شب كه باد میومد اومدی از خونه بیرون

G Cm

باد اوفتاد توی موهات موهاتو كردی پریشون

Cm Fm

توی اون شب كه باد میومد یه درخت كاج خسته

G Cm

سرپناه یه نفر شد یه نفر كه دل شكسته

Eb Ab G

همه ی دنیا رو پای چشای تو داده بوده

Cm

دل خستشو ندیدی زیر پات افتاده بوده

Cm Bb Cm Bb

دل تنهای من شب رسوای من

Cm Bb G Eb

تاب گیسوی تو برده قرارم

Bb Cm Cm Bb

همه غمهای من توی شبهای من

Cm G Eb

خم ابروی تو برده قرارم

نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت11:42---5 تير 1391
سلام وبلاگ زیبایی دارین
خیلی خوشم اومد اما میشه بگید این حروفها ی انگلیسی مثلاCm G Ebاینا یعنی چی؟ممنون میشم جوابتونو تو وبلاگم کامنت بزارید منتظرم


benyamin
ساعت2:28---1 خرداد 1391
دوست خوب من سلام
وبتو دیدم خیلی قشنگو نازه
منم افتخار اینو داشتم که گالری و مجله اینترنتی از بازیگران درست کنم.در این وبلاگ عکسایی از بازیگران ایرانی.هالیوود.بالیوود.امیریکای لاتین.خواننده ها.مجری ها.مدل های ایرانی مقیم خارج و ورزشکارانی ایران و جهانو گذاشتم.
به وبلاگم سربزن.نظر یادت نره.حتماً بیا.مطمئنم خوشت میاد.اگه خواستی لینکم کن بعد بگو بلینکمت.اوقات خوش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com